Τρόποι πληρωμής

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπου πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς.

Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται.

Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας.

Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τη συνεργαζόμενη τράπεζα όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας. Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ ΜΕΣΩ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Πληρωμή με την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας από την ταχυμεταφορική εταιρία και δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για την παραλαβή του προϊόντος.

ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Τράπεζα Πειραιώς:

Αριθμός Λογαριασμού: 6012-010138-469

IBAN: GR2801710120006012010138469

ΖΑΓΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

ΡΑΧΒΑΝ ΜΑΡΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Εθνική Τράπεζα:

Αριθμός Λογαριασμού: 168/401005-11

IBAN: GR1701101680000016840100511

ΖΑΓΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς, σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας και στο Email που θα λάβετε αμέσως μόλις επεξεργαστεί η παραγγελία σας, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.

Εν συνεχεία θα πρέπει να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης είτε με φαξ, είτε μέσω email.

Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα.

Σε περίπτωση μη λήψης αντιγράφου εντός 7 ημερολογιακών ημερών ή μη λήψης έγκυρου αντιγράφου κατάθεσης του συνόλου του ποσού η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα.

Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων) θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.

ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard.

Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη GeoTrust) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.

Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε.

Η δέσμευση αυτή θα ισχύει για 6 μέρες, σε περίπτωση δε που για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτόματα.

Για ορισμένες πιστωτικές κάρτες που δεν είναι τεχνικά εφικτή η προέγκριση στο στάδιο αυτό θα πραγματοποιείται η οριστική χρέωση του συνολικού ποσού.

Σε περίπτωση που η προέγκριση ή η οριστική χρέωση του συνόλου του ποσού δεν είναι εφικτή τότε θα έρχεται σε επαφή μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε γνωστοποιήσει σε εμάς μέσω του αιτήματος παραγγελίας σας, κάποιος υπάλληλος από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρεία μας προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό.

Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας με τον τρόπο αυτό, θα σας αποστέλλεται Email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε γνωστοποιήσει μέσω του αιτήματος παραγγελίας σας προκειμένου να έρθετε εσείς σε επαφή μαζί μας.

Εφόσον καμία από τις δύο επικοινωνίες δεν καταστεί εφικτή (για οποιονδήποτε λόγο) για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας προς παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή πάντως θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή των προϊόντων προς εσάς.