Το www.zaglis.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω διαδικτύου, της μονοπρόσωπης εταιρείας «Ζάγκλης Νικολάος» (εφεξής «Η Επιχείριση»).
Στοιχεία «ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» – Ηλεκτρονικού καταστήματος
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.zaglis.gr ανήκει στην εταιρία με την επωνυμία Ζάγκλης Νικόλαος με τον διακριτικό τίτλο «www.zaglis.gr»
Δραστηριότητα: Εμπορία και Λιανική Πώληση Κοσμημάτων, Ρολογιών και Ειδών Δώρου
Έδρα εταιρείας: Αγίου Μελετίου 101, Αθήνα
Αποθήκη Ηλεκτρονικού Καταστήματος: Αγίου Μελετίου 101, Αθήνα
ΑΦΜ: 038393620
ΔΟΥ: ΙΓ΄ΑΘΗΝΩΝ
E-mail επικοινωνίας: info@zaglis.gr
Τηλ Παραγγελιών: 2108625791, 2106127027
1.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Το zaglis.gr κατ’ εφαρμογή των αρχών προστασίας προσωπικών δεδομένων και κατ’ ακολουθία των προβλεπομένων από το Διεθνές Ευρωπαϊκό Δίκαιο που ρυθμίζει θέματα που άπτονται του ηλεκτρονικού εμπορίου (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003), όπως επίσης και τα οριζόμενα στο Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτών, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση και τις σχετικές διατάξεις του Ν. 2472/1997 για την προστασία του ατόμου και την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός έχει συμπληρωθεί ή τροποποιηθεί με τις αποφάσεις τις επιτροπής προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα Π.Δ. 207/1998, 79/2000, τον Ν. 2819/2000 (αρθ. 8) αλλά και τις οδηγίες τις 95/46/ΕΚ και 97/66/ΕΚ, δηλώνει ρητά και με σαφήνεια ότι δεν θα προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων ούτε και θα αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή εκμισθώνει τα προσωπικά σας στοιχεία και τις πληροφορίες που υποβάλλεται σε οποιονδήποτε τρίτο. Σημειώνεται ότι τα προσωπικά σας στοιχεία ύστερα από αίτηση σας διαγράφονται οριστικά και δεν είναι δυνατόν να παραχωρηθούν σε οποιονδήποτε με κανέναν τρόπο. Με την υποβολή των στοιχείων σας στον server, συμφωνείτε ότι το δηλούμενο υλικό δεν περιέχει στοιχεία ψευδή, πλασματικά, παράνομα και εν γένει ακατάλληλα προς χρήση, επεξεργασία και δημοσίευση.
2. ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Το περιεχόμενο του παρόντος δικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του zaglis.gr. Όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, τα περιεχόμενα και τα απορρέοντα εξ αυτού του Δικτυακού Τόπου ανήκουν στο zaglis.gr απευθείας ή σε τρίτα μέρη που νομίμως αφορούν. Πρόσβαση στον παρόντα Δικτυακό τόπο σημαίνει και ανεπιφύλακτη αποδοχή των νόμων περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Από μέρους της zaglis.gr και των συνεργατών της έχει καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη και με την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια απεικόνιση των προβαλλόμενων προϊόντων με την προβολή φωτογραφιών, περιγραφών και σχολίων ενός εκάστου των προϊόντων. Παρ’ όλα ταύτα ο παρών Δικτυακός τόπος ενδέχεται να περιέχει σφάλματα ή τροποποιήσεις τυπογραφικές, αριθμητικές ή απεικόνισης. Το zaglis.gr δεν εγγυάται την ακρίβεια ή την πληρότητα των απεικονίσεων και των περιγραφών ή την αξιοπιστία κάθε γνώμης, δήλωσης ή άλλης σχετικής πληροφορίας που αναφέρεται ή αναρτάται στον παρόντα Δικτυακό τόπο. Επίσης σας αναφέρουμε ότι τα βάρη των κοσμημάτων ενδέχεται εμφανίσουν μικρές αποκλίσεις λόγω της χειροποίητης κατασκευής τους. Από την άλλη μεριά για προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν από τα διάφορα links σε άλλα sites, όπως επίσης και από την διαφημιστική καμπάνια, δεν φέρει καμία ευθύνη το zaglis.gr και η εταιρεία μας, παρά μόνο η διαφημιστική εταιρεία που έχει αναλάβει την προώθηση.
Ανωτέρα Βία
Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τυχόν προσωρινή ή μόνιμη αδυναμία παροχής υπηρεσιών και για καθυστερήσεις στην αποδοχή και εκτέλεση των παραγγελιών και παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων, από λόγους μη δυνάμενους να αποδοθούν σε υπαιτιότητά του , όπως λόγου χάριν σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (απεργίες, σεισμοί, πυρκαγιές, κακές καιρικές συνθήκες κλπ) ή απρόβλεπτων κατά αντικειμενική κρίση καταστάσεων ή γεγονότων, όπως δυσλειτουργίες των συνεργαζομένων εταιρειών ταχυμεταφορών, τυχαία χειροτέρευση ή καταστροφή των προϊόντων πριν την παράδοση στον χρήστη και αφότου δοθούν για αποστολή, παράνομες παρεμβάσεις του αντισυμβαλλομένου ή τρίτου, δυσλειτουργία του παρόχου επεξεργασίας διαδικτυακών πληρωμών (τράπεζα) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας (host provider) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών πρόσβασης (access provider) ή του τερματικού εξοπλισμού του χρήστη, εσφαλμένη παροχή στοιχείων εκ μέρους του χρήστη και γενικά για κάθε περιστατικό που εμποδίζει την ομαλή εκπλήρωση των συμβατικών του υποχρεώσεων. Η ευθύνη της εταιρείας περιορίζεται στις εκ της σύμβασης με τον καταναλωτή ανειλημμένες υποχρεώσεις της και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθεί, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα σε αυτές.
Διαθεσιμότητα & Ασφάλεια Δικτύου
Η Επιχείρηση καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του δικτύου της. Παρόλα αυτά η Επιχείρηση δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δε θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη. Σε κάθε περίπτωση η Επιχείρηση δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση που οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν με την ιστοσελίδα. Η Επιχείρηση δεν έχει ευθύνη για την πολιτική ασφαλείας άλλων ιστοτόπων ή για τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαχειρίζονται τους ηλεκτρονικούς τους επισκέπτες.
4. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ
Το zaglis.gr διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να ανανεώνει ή να τροποποιεί τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών καθώς και αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει εγκαίρως το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε τροποποίηση, αλλαγή ή προσθήκη συντελεστεί επί των παρόντων όρων.
5. ΙΣΧΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του zaglis.gr διέπονται από τις αρχές τις Ελληνικής Νομοθεσίας για την Προστασία Καταναλωτών και του Κοινοτικού Δικαίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει στα πλαίσια των συναλλαγών με τον Δικτυακό τόπο του zaglis.gr, κατά τόπο αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Αθήνας, όπου και έχει την έδρα του.
6. ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν το ΦΠΑ 24%. Θεωρείται δεδομένο πως σε περιοχές που ο συντελεστής ΦΠΑ είναι μειωμένος(16% για νησιά και 0% για χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης),οι τιμές αγοράς θα είναι μικρότερες κατά το ποσοστό του ΦΠΑ που αντιστοιχεί στην εκάστοτε περιοχή, εφόσον η αγορά πραγματοποιηθεί με τιμολόγιο. Η εταιρεία μας ,επιπρόσθετα, διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις τιμές. Τα βάρη των προϊόντων προκύπτουν από το μέσο όρο κατά τη διαδικασία της κατασκευής, οπότε είναι πιθανό να υπάρχουν κάποιες μικρές αποκλίσεις.
7. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Το zaglis.gr μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες σε όλη την Ελλάδα
*Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για αγορές άνω των 60€.
Για αγορές κάτω των 60€ τα έξοδα αποστολής είναι 3€.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 1 - 3 εργάσιμες μέρες ανάλογα με την ύπαρξη και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Σε περίπτωση αποστολής σε απομακρυσμένη περιοχή ο χρόνος παράδοσης ίσως επεκταθεί σε 1-5 εργάσιμες μέρες.
Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ.) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Εφόσον ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαιώνοντας ότι λάβαμε την παραγγελία σας.
Συσκευασίες προιόντων
Όλα τα προιόντα που παρουσιάζονται στο zaglis.gr συνοδεύονται από τις συσκευασίες των επίσημων αντιπροσώπων. Οι φωτογραφίες των συσκευασιών είναι ενδεικτικές και ενδέχεται οι τρέχων συσκευασίες να διαφέρουν. Σε αρκετές μάρκες οι κατασκευαστές παρέχουν πάνω από 1 συσκευασία για τα προϊόντα τους.
Αποστολή – Παράδοση Παραγγελιών (Προϊόντων)
Η αποστολή των παραγγελιών σας γίνετε με Courier από την ACS
Χρήσιμες πληροφορίες
- Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος παραδίδονται Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-19:00 και τα Σάββατα 10:00 – 14:00
- Εφόσον επιθυμείτε να παραλάβετε από κάποιο κατάστημα των Ταχυμεταφορών μπορείτε να το αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας.
- Σε περίπτωση όπου η πληρωμή της παραγγελίας σας έγινε ηλεκτρονικά τότε είναι απαραίτητη η επίδειξη της αστυνομικής σας ταυτότητας κατά την παραλαβή του δέματος.
8. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα κοσμήματα - προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, μαζί με τη συσκευασία τους και τα έγγραφα που τα συνοδεύουν, όπως την απόδειξη αγοράς, την εγγύηση κ.τ.λ. Για επιστροφές προϊόντων επικοινωνήστε μαζί μας πρωτύτερα στα τηλέφωνα: στο 2108625791, και στο 2106127017 ή στο mail: info@zaglis.gr.
Επίσης έχετε τη δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος εντός 15 ημερών από την παραλαβή του με οποιοδήποτε άλλο κόσμημα της αρεσκείας σας αντίστοιχης αξίας με το πρώτο ή μεγαλύτερης. Στην παραπάνω περίπτωση επιστροφής και αλλαγής προϊόντων εξαιρούνται οι βέρες, οι οποίες κατασκευάζονται αποκλειστικά για εσάς και δε δύναται η επιστροφή ή αντικατάστασή τους.
Τα κοσμήματα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στη συσκευασία τους στην κατάσταση που σας παραδόθηκε, έχοντας φορεθεί μόνο για πρόβα κι όχι για χρήση. Επίσης θα πρέπει να είναι καλά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορές κατά τη μεταφορά τους και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση. Κοσμήματα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων δε θα γίνονται δεκτά. Σε κάθε περίπτωση όμως, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής του προϊόντος που αντικαταστάθηκε.
Αναφορικά με επώνυμα προϊόντα, όπως ρολόγια κλπ., υπεύθυνες για τυχόν βλάβες είναι οι αντίστοιχες αντιπροσωπείες.
Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος και μη αντικατάστασής του με κάποιο άλλο, η εταιρία θα καταβάλλει το ποσό της παραγγελίας σας εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη μέρα παραλαβής του στον τραπεζικό σας λογαριασμό, υποδεικνύοντάς μας απλώς το IBAN (GR……………………) του λογαριασμού σας. Από το ποσό που θα κατατεθεί στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής της παραγγελίας σας.
Κατά την επιστροφή δαχτυλιδιών τελικής αξίας άνω των 200€ για την διαφοροποίηση του νούμερού τους (του δαχτυλιδιού) και την επαναποστολή τους στον ιδιοκτήτη τους (για την πρώτη φορά) το κόστος είναι μηδενικό αρκεί βέβαια η επιστροφή να γίνει με μία από τις εταιρείας που συνεργαζόμαστε, ACS ή Πόρτα Πόρτα.
Κατηγορία Βέρες, Βέρες Γάμου, Χάραγμα γραμματοσειράς στα προϊόντα μας
Σε περίπτωση που επιθυμείτε τα παραπάνω προϊόντα-υπηρεσίες να σας αποσταλούν με αντικαταβολή, θα πρέπει με την παραγγελία να καταβληθεί τουλάχιστον το 30% της αξίας, ως προκαταβολή, καθώς παράγονται αποκλειστικά κατόπιν δικού σας αιτήματος.
Σε περίπτωση που πραγματοποιηθούν αγορές από τη κατηγορία προϊόντων "Βέρες" ή "Μονόπετρα" δεν υπάρχει δικαίωμα επιστροφής παρά μόνο αλλαγής μεγέθους εφόσον είναι εφικτό και με οικονομική επιβάρυνση του πελάτη.
Πώς επιστρέφω αυτό που αγόρασα στο ηλεκτρονικό κατάστημα zaglis.gr;
Εφόσον θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραλάβει, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του zaglis.gr προκειμένου οι αντιπρόσωποί μας να σας καθοδηγήσουν για τη διαδικασία επιστροφής. Κατά την αποστολή του/των κοσμήματος/κοσμημάτων σας, στέλνετε το δέμα σας με χρέωση παραλήπτη κι έπειτα το κατάστημα θα επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που έχετε καταβάλει κατά την αγορά σας, αφαιρώντας τα μεταφορικά 6€ (3€ αποστολής και 3€ επιστροφής). Τα χρήματα θα καταβληθούν σε προσωπικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει έπειτα από επικοινωνία με την εταιρεία μας.
Πώς θα πάρω πίσω τα χρήματά μου;
Η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει. Αν είχατε προπληρώσει την παραγγελία σας με PayPal, μόλις παραλάβουμε πίσω τα προϊόντα θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό σας στο PayPal. Αν είχατε προπληρώσει με πιστωτική κάρτα, με την άφιξη των προϊόντων στο κατάστημά μας, ακυρώνεται η χρέωσης της κάρτας σας και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας. Ωστόσο, αν είχατε επιλέξει αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και στις 2 περιπτώσεις είναι απαραίτητο να μας υποδείξετε το IBAN του λογαριασμού σας όπου και θα πιστωθούν τα χρήματα των προϊόντων που επιστρέφετε εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Πόσα χρήματα θα μου επιστραφούν;
Το ποσό που θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας θα είναι όλο το ποσό που έχετε πληρώσει για τα κοσμήματα πλην των αρχικών εξόδων για τα μεταφορικά (3€) και των εξόδων για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημά μας (3€). Συνολικά δηλαδή σας επιστρέφεται όλο το ποσό πλην των 6€ που αντιστοιχούν στα μεταφορικά.
9. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία των προϊόντων σας εντός 24 ωρών από την πραγματοποίηση της, είτε τηλεφωνώντας στα τηλέφωνα επικοινωνίας 2106127027 και στο 2108625791,είτε με την αποστολή fax στο 0030 2108625791 ή με e-mail στο info@zaglis.gr.
10. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ, Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα επιτρέπει πλέον τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές. Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Κάθε φορέας επίλυσης διαφορών εφαρμόζει τους δικούς του κανόνες και διαδικασίες. Αυτοί είναι συνήθως απλούστεροι, ταχύτεροι και λιγότερο δαπανηροί από ό, τι η προσφυγή στο δικαστήριο. Ωστόσο, η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Η ΗΕΔ εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, η οποία εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) και προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.
Cookies
Ο δικτυακός τόπος μπορεί να χρησιμοποιεί cookies για την αναγνώριση του επισκέπτη/χρήστη/συνδρομητή ορισμένων υπηρεσιών και σελίδων του δικτυακού τόπου. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου, που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε επισκέπτη/χρήστη/συνδρομητή και δε λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή αυτού. Χρησιμοποιούνται μόνο για τη διευκόλυνση πρόσβασης του επισκέπτη/χρήστη/συνδρομητή σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του δικτυακού τόπου και για στατιστικούς λόγους, προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές στις οποίες οι υπηρεσίες του δικτυακού τόπου είναι χρήσιμες ή δημοφιλείς ή για λόγους marketing . Ο επισκέπτης/χρήστης/συνδρομητής του δικτυακού τόπου μπορεί να ρυθμίσει το διακομιστή (browser) του κατά τέτοιο τρόπο, ώστε, είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του δικτυακού τόπου, είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης/συνδρομητής των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων του δικτυακού τόπου δεν επιθυμεί τη χρήση cookies για την αναγνώριση του, δεν μπορεί να έχει περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές. Ο δικτυακός τόπος χρησιμοποιεί cookies Google Analytics για ανώνυμα δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα.
11. ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ
α. Προσωπικά δεδομένα
Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα zaglis.gr χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα (Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, το e-mail σας και ένα password) μόνο όταν προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων.
β. Δεδομένα Παραστατικού
Στην περίπτωση που επιθυμείτε τιμολόγιο αγοράς επικοινωνήστε μαζί μας στο info@zaglis.gr και δώστε μας το όνομα της εταιρείας, ΑΦΜ, ΔΟΥ και διεύθυνση της έδρας της.
Συνοπτικά, ζητάμε τόσες μόνο πληροφορίες όσες μας χρειάζονται ώστε να απολαύσετε μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία: συνεπή παράδοση των προϊόντων που παραγγείλατε, ασφαλή πληρωμή της παραγγελίας σας και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις ανάγκες και προτιμήσεις σας.
γ. Πολιτική cookies
Για να μπορούν να προσφέρουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν αλφαριθμητικά αρχεία αναγνώρισης, τα λεγόμενα cookies. Τα cookies χωρίζονται σε μόνιμα και session:
Τα μόνιμα cookies παραμένουν στο σκληρό σας δίσκο και αφού τελειώσετε την επίσκεψή σας, μνημονεύοντας μια μεγάλη γκάμα στοιχείων τα οποία χρησιμοποιούνται για την επόμενη επίσκεψη.
Τα session cookies χρησιμοποιούνται μόνο για να αναγνωρίσουν ότι μπαίνετε στο site, ώστε να μη χρειάζεται να σας ζητείτε password σε όλες τις σελίδες που περιλαμβάνουν συναλλαγή στοιχείων. Αυτά σβήνονται αμέσως αφού φύγετε από το site. Το zaglis.gr χρησιμοποιεί session cookies: για να μη σας ζητάμε συνεχώς password όταν επισκέπτεστε τις διάφορες σελίδες μας, θα πρέπει να σας αναγνωρίζουμε όταν εισέρχεστε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια κάθε επίσκεψης στην ιστοσελίδα μας, συλλέγονται αυτόματα, για λόγους καλύτερης εξυπηρέτησης, στατιστικούς ή και τεχνικούς λόγους, στοιχεία όπως, το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιήθηκε, η διεύθυνση IP του επισκέπτη ή πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που είδε.
12. ΣΚΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ.
Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που μας έχετε εμπιστευτεί για να σας προσφέρουμε μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία, με τους ακόλουθους τρόπους:
- Για να γίνετε μέλος στο zaglis.gr (Ως μέλος έχετε πρόσβαση σε παλαιές και τωρινές παραγγελίες σας). Επίσης να λαμβάνετε ενημερώσεις σε κατηγορίες του ενδιαφέροντός σας.
- Για να παραδίδουμε στο χώρο σας παραγγελίες που έχετε προμηθευτεί online.
- Για να μπορείτε να επιβεβαιώνετε τις παραγγελίες σας.
- Για να μπορούμε να απαντήσουμε σε πιθανές ερωτήσεις και έρευνες σας στο τμήμα customer service.
- Για να σας στέλνουμε ειδικές προσφορές και ενημερώσεις νέων προϊόντων.
13. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΑΣ:
ΠΑΡΟΧΗ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ
Όπως ίσως γνωρίζετε, ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων ή ΓΚΠΔ δίνει στους πολίτες ορισμένα δικαιώματα σε σχέση με τα προσωπικά τους δεδομένα. Για να συμμορφωθούμε με τις διατάξεις αυτού του νόμου, έχουμε εφαρμόσει επιπλέον δυνατότητες διαφάνειας, ώστε να βοηθήσουμε τους χρήστες να αξιοποιήσουν αυτά τα δικαιώματα. Με βάση τη διαθεσιμότητα και με τους περιορισμούς που ισχύουν από την εφαρμοστέα νομοθεσία, τα δικαιώματα που παρέχονται στους πολίτες είναι τα εξής:
- Δικαίωμα πρόσβασης – έχετε δικαίωμα να ενημερώνεστε και να ζητάτε πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σας, τα οποία επεξεργαζόμαστε
- Δικαίωμα διόρθωσης – έχετε δικαίωμα να ζητήσετε να τροποποιήσουμε ή να ενημερώσουμε τα προσωπικά δεδομένα σας, αν είναι ανακριβή ή ελλιπή
- Δικαίωμα διαγραφής – έχετε δικαίωμα να μας ζητήσετε να διαγράψουμε τα προσωπικά δεδομένα σας
- Δικαίωμα περιορισμού – έχετε δικαίωμα να ζητήσετε την προσωρινή ή οριστική διακοπή της επεξεργασίας όλων ή ορισμένων από τα προσωπικά δεδομένα σας
- Δικαίωμα εναντίωσης – έχετε δικαίωμα να εναντιωθείτε ανά πάσα στιγμή στην από μέρους μας επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας, στηριζόμενοι σε λόγους που σχετίζονται με την προσωπική σας κατάσταση
- Δικαίωμα φορητότητας δεδομένων – έχετε δικαίωμα να ζητήσετε ένα αντίγραφο των προσωπικών δεδομένων σας σε ηλεκτρονική μορφή και να διαβιβάσετε αυτά τα προσωπικά δεδομένα στην υπηρεσία κάποιου τρίτου και
- Δικαίωμα μη υπαγωγής σε αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων – έχετε δικαίωμα να μην υπόκεισθε σε μια απόφαση η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε αυτοματοποιημένη διαδικασία λήψης αποφάσεων, όπως η κατάρτιση προφίλ, εφόσον η απόφαση θα είχε νομικές επιπτώσεις για εσάς ή άλλες εξίσου σημαντικές επιπτώσεις.
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την προστασία του απορρήτου σας, τα δικαιώματά σας ή τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τα ασκήσετε, επικοινωνήστε με τον Υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων στα στοιχεία επικοινωνίας που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, και σε κάθε περίπτωση εντός ενός (1) μηνός, αφού επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας. Εάν είστε δυσαρεστημένοι με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα σας, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε και να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Επίσης, έχετε τη δυνατότητα μέσα από την ιστοσελίδα μας να ελέγχετε τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων, με τον παρακάτω τρόπο:
Πηγαίνοντας στο "Ο λογαριασμός μου" και μετά στο "Προσωπικά στοιχεία μέλους" μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάθε στοιχείο που μας έχετε εμπιστευτεί (δικαίωμα πρόσβασης), μπορείτε να κάνετε αλλαγές στα στοιχεία σας ή ακόμα να ζητήσετε τη διαγραφή τους και γενικά να προβάλλεται οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία των δεδομένων που σας αφορούν.
Αυτοματοποιημένο αντίγραφο των Προσωπικών Δεδομένων του χρήστη που έχει στην κατοχή της η "Επιχείριση" μπορεί να λάβει από εδώ. Τα δεδομένα που πρέπει να αποθηκευτούν λόγω νομικών, θεσμικών ή συμβατικών υποχρεώσεων για τη διατήρηση εμπορικών εγγράφων θα παραμένουν σε ασφαλές περιβάλλον καθ’ όλη τη χρονική διάρκεια που απαιτείται από τη νομοθεσία.
Τέλος, προσωπική ασφάλεια αποτελεί το password που δίνετε όταν γίνεστε μέλος του zaglis.gr. Για να παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να δοθεί το email του χρήστη και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάγονται καλά αυτά τα στοιχεία για να μην κινδυνεύσουν να πέσουν σε χέρια τρίτων.
14. ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Για να επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα, στηριζόμαστε σε ορισμένες νομικές βάσεις, για παράδειγμα όταν αποκτάτε πρόσβαση στο Διαδικτυακό Τόπο μας, χρειαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για να εκπληρώσουμε τη μεταξύ μας σύμβαση (στοιχεία επικοινωνίας). Στηριζόμαστε επίσης σε άλλες νομικές βάσεις, όπως τα εύλογα δικαιώματά μας ως επιχείρηση, τη συμμόρφωση με μια νομική υποχρέωση ή την προστασία των ζωτικών συμφερόντων μας.
15. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Διατηρούμε τα προσωπικά δεδομένα σας μόνο για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο ώστε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας, καθώς και για νόμιμους, φορολογικούς και ουσιαστικούς επιχειρηματικούς σκοπούς, όπως για τη διατήρηση της απόδοσης της υπηρεσίας μας, τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα σχετικά με νέες λειτουργίες, για τη συμμόρφωση με τις νομικές υποχρεώσεις μας και για την επίλυση διαφωνιών.
Εάν το ζητήσετε, θα διαγράψουμε τα προσωπικά σας δεδομένα ώστε να μην είναι πλέον δυνατόν να σας ταυτοποιήσουν, εκτός εάν η νομοθεσία μας επιτρέπει το αντίθετο ή απαιτεί από εμάς να διατηρήσουμε ορισμένα προσωπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων περιπτώσεων όπως οι εξής:
- Εάν υπάρχει κάποιο ανεπίλυτο πρόβλημα σχετικά με τον λογαριασμό σας, μια αξίωση ή διαφορά που δεν έχει επιλυθεί, θα διατηρήσουμε τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα
- Εφόσον οφείλουμε να διατηρήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σας για νομικούς, φορολογικούς, ελεγκτικούς και λογιστικούς σκοπούς, θα διατηρήσουμε τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα για την περίοδο που απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία, ή/και
- Όπου είναι αναγκαίο για τα νόμιμα επιχειρηματικά μας συμφέροντα, όπως αποτροπή απάτης ή για τη διατήρηση της ασφάλειας των χρηστών μας.
16. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ (NEWSLETTER).
Η «Επιχείριση» συλλέγει και επεξεργάζεται διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail address) που παρέχουν αυτοβούλως οι χρήστες αφού έχουν προηγουμένως αποδεχθεί τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας.
Για την αποστολή των ενημερωτικών δελτίων χρησιμοποιούμε μόνο τα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει, δηλαδή το email και το όνομα σας, αν το έχετε καταχωρήσει. Επίσης διατηρούμε και την IP διεύθυνσή σας. Όλες οι διαδικασίες είναι σύμφωνες με τον GDPR και τα αρχεία σας προστατεύονται σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που εφαρμόζουμε.
Σκοπός της επεξεργασίας είναι, αποκλειστικά, η αποστολή στους χρήστες ενημερωτικών δελτίων, προσφορών κλπ της «Επιχείρισης». H «Επιχείριση» επεξεργάζεται τα δεδομένα αυτά έως ότου ο χρήστης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί πλέον την αποστολή ενημερωτικών δελτίων και ζητήσει τη διαγραφή του από τη σχετική λίστα, μέσω email προς την «Επιχείριση» ή ακολουθήσει την αυτοματοποιημένη διαδικασία Διαγραφής/Unsubscribe εδώ. Η δυνατότητα διαγραφής από την λίστα παρέχεται στον χρήστη και με σχετική υπόδειξη σε κάθε ενημερωτικό δελτίο που αποστέλλεται.
17. ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Τα δεδομένα των επισκεπτών μπορεί να διαβιβαστούν σε συνεργαζόμενους παρόχους υπηρεσιών προώθησης ή άλλων σχετικών με τους σκοπούς της «Επιχείρισης» υπηρεσιών. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες έχουν επιλεγεί προσεκτικά και δεσμεύονται απέναντι στην «Επιχείριση» με σχετική σύμβαση που αφορά και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, βρίσκονται εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, υπόκεινται στην σχετική νομοθεσία της ΕΕ και παρέχουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας. Ο επισκέπτης διατηρεί το δικαίωμα εναντίωσης ή διαγραφής από τέτοιες ενέργειες ανά πάσα στιγμή.
Επίσης τα δεδομένα μπορεί να διαβιβαστούν στις επίσημες αρχές, αν υπάρχει νομική υποχρέωση ή εντολή δικαστηρίου. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που η «Επιχείριση» έχει το δικαίωμα να το πράξει, για τη δίωξη των ποινικών αδικημάτων ή για την προστασία και την επιβολή των δικαιωμάτων και των απαιτήσεών της.
Δεδομένα διαβιβάζονται και σε τρίτους για την ορθή εκτέλεση των συμβάσεων στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Για την παράδοση αγαθών σε μεταφορικές εταιρείες και σε εταιρείες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπως ορίζεται με την τοποθέτηση της παραγγελίας.
- Για την πληρωμή των αγαθών σε παρόχους υπηρεσιών πληρωμών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (πχ PayPal) ή τραπεζικών ιδρυμάτων, που καθορίζονται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής, δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται οι πληροφορίες πληρωμής κατά τη συναλλαγή αυτή, όπως αριθμοί πιστωτικών καρτών ή λοιπών στοιχείων